49000, Україна, м. Дніпро вул.Теплична, 21

(056) 732 06 06 albion@albion.org.ua

4 важливих якостей комбайнів якими володіє Deutz-Fahr 6095 HTS

Комбайн Deutz-Fahr
Зернозбиральні комбайни Deutz-Fahr 6095HTS спираються на 4 важливі чинники ефективного збирання врожаю яке гарантовано буде прибутковим: комбайн повинен прибирати зернову масу з високою швидкістю і малим відсотком втрат, чистота врожаю на виході повинна бути дуже високою, витрата палива машини не повинен бути більшим, в випадку поломки комбайн повинен бути оперативно введений в дію.

Швидкість вище, a втрат ще менше

Комбайн 6095 HTS – це топова одиниця 60-й серії комбайнів Deutz, на відміну від добре себе зарекомендувала моделі 6090 HTS з двигуном в 310 кінських сил, 6095 HTS має двигуном в 365 к.с. з ситем уприскування палива Common Rail, при цьому зберігаючи запас потужності для заощадження ресурсу двигуна і недопущення підвищення витрати палива. Це дало прибавку до швидкості збирання, а також полегшило роботу в полях з високим показником врожайності, де навантаження на машину зростає.
Жатка забезпечена системою Autocontrol яка підганяє жатку до грунту з нерівним рельєфом, відхилення якого можуть досягати 20%, комбайну проблеми це не складе.




98,5% чистоти зібраного врожаю

Середній показник чистоти прибраного врожаю 98,5% – це майже стерильний урожай. Досягається це завдяки багатобарабанних система обмолоту з сегментним подбарабаньем яка підлаштовується під тип прибирається культури, двостороннім поверненням на Домотий прямо на соломотряси виключаючи тим самим перевантаження комбайна. На молотильного барабані є редуктор для зниження оборотів барабана для особливо крихких продуктів. 44 -лопастная турбіна діаметром 400 мм видуває все зайве що не відноситься до зерна, виробляє повітрозабір по всій ширині комбайна. Її роботу можна регулювати в поперечному напрямку за допомогою дефлекторів.



Надійний, легкий у ремонті та експлуатації

Комбайн скомпонований так що б у оператора або сервісного інженера був простий доступ до будь-якого вузла машини. Передача руху здійснюється з двох сторін двигуна, дозволяючи розділити механічні функції від гідравлічних і отримати пряму передачу енергії без втрат потужності. Крім того, зменшене число ременів і їх доступність дозволяють скоротити управлінські витрати зернозбирального комбайна. На валах соломотряса Deutz-Fahr використовує необслуговувані підшипники замість дерев’яних втулок як це роблять інші виробники.








Зароблює на всьому

Як говорилося раніше комбайн скомпонований так що передача руху здійснюється з двох сторін двигуна, дозволяючи розділити механічні функції від гідравлічних для виключення втрат потужності. Так само двигун забезпечений системою впорскування палива DCR (Deutz Common Rail) c двома насосами упорскування (з регулюванням продуктивності в цілях обмеження рециркуляції дизельного палива), змащуваних моторним маслом. Це більш вигідне рішення в порівнянні з традиційними системами, яке тягне за собою велику безпеку і надійність, так як мастило не залежить від якості палива. Гидростатическая трансмісія з чотирма передавальними числами гарантує завжди правильну швидкість в будь-яких умовах збору врожаю, крутний момент завжди ідеально витриманий для можливості управління навіть в найкритичніших ситуаціях. Зубчасті колеса редукторів і коробки передач випрямленої типу дозволяють значно зменшити рівень шуму під час роботи, не позначаючись на терміні служби і надійності трансмісійної системи. У сукупності ці фактори гарантують завжди стабільну і правильну роботу двигуна, в таких комфортних умовах він не буде витрачати багато палива.







Для отримання повної інформації з комбайну можна у контактній формі: